Search

Üdvözöljük!

Search
Search

Elektronikus ügyintézés

Csömör Nagyközség Önkormányzata biztosítja az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 108. § (1) bekezdése alapján az ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv.-ben meghatározottak szerint.

Az önkormányzat a törvényi előírásokat elektronikus űrlapbenyújtási lehetőséggel, és általános célú elektronikus kérelem űrlap, a továbbiakban e-Papír dokumentumok fogadásával biztosítja.

Az elektronikus ügyintézés technikailag.

Az elektronikus ügyintézés célja és feladata, hogy a résztvevő felek egymásnak időbélyeggel ellátott, titkosított, letagadhatatlan, megváltoztathatatlan dokumentumokat tudjanak küldeni papír felhasználása nélkül, a feladó és a címzett egyértelműen azonosíthatósága mellett.

A fogalmak részletesebben:

  • Időbélyeg: a dokumentum küldésének / fogadásának másodperc pontosságú időpontja.
  • Titkosított: a dokumentum a kititkosításoz szükséges információ nélkül értelmezhetetlen.
  • Letagadhatatlan: a dokumentum útjáról igazolásokat küld a rendszer a feleknek, és naplóz, ezáltal visszakereshető.
  • Megváltoztathatatlan: az elektronikus aláírás garantálja, hogy tetszőleges hosszúságú dokumentumban akár egyetlen karakter változtatása esetén is észlelhető, hogy az már nem az eredeti dokumentum

Széchenyi - Európai Szociális alap

Megszakítás